Arendal skyline



Jeg tar vare på stort og smått av råfiler, det blir noen eksterne harddisker etterhvert. Men, selvsagt -- da jeg ble spurt om å selge et bestemt bilde (det i midten) oppdaget jeg jo at lagringsrutinene mine ikke var helt vanntette -- mappa med bilder fra den aktuelle fototuren var og ble borte. Vel, da var det jo bare å rigge seg til og forsøke å gjenskape bildet! En annen årstid, et annet vær, men de nye bildene ble heldigvis minst like gode som de etterspurte, spesielt fordi det var en mye mer interessant himmel. Så får man håpe at kunden også blir fornøyd!
Tillegg: Jeg har i ettertid av blogginnlegget sett bildet printet og montert, og det ble knallbra!



De to bildene nedenfor ble også tatt under reprisefotograferingen; en representant for fergeselskapet har tatt kontakt og spurt om lov til å bruke det i deres markedsføring:



0 comments :

Legg inn en kommentar

Alle bilder (CC-BY-NC) Birgit Fostervold. Drevet av Blogger.